2009年1月22日星期四

對話一則

食飽飯,兩公婆在回家的途中...

我:「老婆呀,我.... 」
老婆:「你想點?」
我:「我.... 我想花點錢去....」
老婆:「PSP? No way! NDSL? No way! PS3?都 No way!」
我:「我都唔係講緊呢方面的敗家~ 」
老婆:「咁係乜呢?」
我:「其實係這樣的....」 (吞吞吐吐,欲言又止)
老婆:「咁一定係想講助養小朋友的事?」
我:「Bingo,你猜中了」

就是這樣,我們開始動這事的腦筋 - 宣明會的計劃都係每月 $220,在海嘯中的我們還能負擔的。

另外,就是發現甚麼是「心有靈犀」了!

2 留言:

Ben Crox ( lxb )

即係 psp,ndsl,ps3 其實都中晒你心?

kawai_giggles

What a wonderful idea!

  © Blogger template 'Salji Fuji' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP