2008年10月12日星期日

尊重音樂?

我太太是郭富城迷,剛出了他 07 年「舞林正傳」的 DVD 錄影,便買下來讓老婆大人開心一下。

看後有一點是令我有點不舒服 - 舞台同演出確實是很精彩,不過整個「concert」中個錄影鏡頭也極少描向演奏音樂的 musicians,在他自彈鋼琴自唱了《三岔口》後便開始多謝很多人 - 主辦單位啦,贊助商啦,舞台設計啦,連燈光,服裝設計同髮型都開了名嗚謝。不過偏偏就欠了負責音樂的樂手。

說實話我之前是沒有看過一個音樂會(即係是本地流行曲的歌星)是不去 credit 演唱會中的樂手的,郭富城這個 show 可讓我開了眼界 - 音樂本身,值幾錢斤?演唱會中的樂手,不管是領班,吉他手,伴唱,鼓手或是其他樂器的,竟然在郭生眼中,連一個髮型師的也不如。

我深深覺得他們甚不受尊重。

1 留言:

匿名

睇左你幾篇文, 寫野措辭唔系好, 但好尖酸刻薄... 睇來你都唔系一個好滿足現狀既人, 對世界甘多投訴, 睇concert就睇concert啦, 佢唔多謝d樂隊關你鬼事~ 唔比人唔記得左?? 要唔要點名多謝你同你太太比錢去睇呀~ 你都傻傻地嫁~ 你地入去買飛都系睇左廣告宣傳, 唔通要多謝埋d designer, 買飛比你地個d票務?? 做人多d睇人地既優點, 唔系下下去批評人, 你自己又唔系聖人, 做乜扮晒野甘去話人地呢? 自己檢討一下啦~

  © Blogger template 'Salji Fuji' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP